Nog twee nachtjes... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marsha Brink - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marsha Brink - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes...

Door: marshabrink

Blijf op de hoogte en volg Marsha

27 Mei 2010 | Nederland, Zoetermeer

...en dan vertrek ik samen met mijn moeder en zusje naar New York.

De voorbereidingen lopen niet zo soepel als gehoopt. Zaterdagochtend om 9.15uur moet ons vliegtuig vertrekken. Dit betekent dat we om 6.45uur op schiphol moeten zijn en dat ik 5.30uur mijn bed uit moet.

Voor de meeste mensen zal dit niet zo'n groot probleem zijn. Alleen voor mij wel. Aangezien ik vanavond nog alle wassen moet draaien en het eerste deel van mijn koffer in moet pakken.

Morgen moet er nog gewoon gewerkt worden en aangezien ik natuurlijk ook nog naar het theater moet morgenavond is er morgen dus weinig tijd voor het pakken van mijn koffer. Uiteraard heb ik ook geen zin om alles nog vrijdagnacht te gaan doen.

Ik hoop jullie gedurende volgende week op de hoogte te houden van onze avonturen in NYC. Op de website van ons hotel staat dat we internetverbinding op de kamer hebben, maar het moet natuurlijk nog blijken of dat werkt.

Ik wens jullie iig heel veel plezier bij het lezen van de (eventuele) verhalen.

Kus Marsha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marsha

Actief sinds 27 Mei 2010
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 8711

Voorgaande reizen:

29 Mei 2010 - 04 Juni 2010

New York

Landen bezocht: